
Nové logo, nový web, Poruba vstupuje do sezony 2025/2026 obměnou
Historie log hokejových celků HC RT TORAX Poruba 2011 je na jednu stranu bohatá, na tu druhou plně reflektuje potřeby generálního partnera klubu, tedy společnost RT TORAX. „Nové logo představuje evoluci, která plyne z jednotného vizuálu společností pod hlavičkou RT TORAX Group,“ přibližuje změnu prezident klubu Tomáš Häring, „ponechali jsme tvar logotypu, který si porubští fanoušci oblíbili, naopak jsme jej graficky zjednodušili a přiblížili skupinové identitě RT TORAX.“
Nové logo poprvé spatří fanoušci na vlastní oči sice až během ligových utkání Maxa ligy, identita je spuštěna s prvním květnem.
V horní části dominuje nové podání generálního sponzora, tedy nápis RT TORAX, zatímco spodní odkazuje na logo z dob Sokola Poruba, kdy se na žlutém podkladu křížily modré hokejky – hráčská a brankářská.
Samotné logo existuje ve dvou variantách, tzv. 3D, které je primární, druhým je pak 2D varianta, která vznikla na základě potřeb grafiků a dodavatelů reklamních předmětů. Samotné zjednodušení navíc nabízí nové možnosti při vytváření identity a i následného merche klubu.
Třetím, alternativním, logem jsou zmíněné zkřížené hokejky. Jejich užití v grafikách bude spíše doplňkové tam, kde nebude přímá nutnost vyobrazení loga hlavního, případně – opět – pro potřeby grafiků a dodavatelů reklamních předmětů.
Se změnou loga přináší klub nové webové stránky, ty jsou opět v dikci společnosti eSports. Stránky budou responzívnější na mobilních zařízeních a přináší především jednodušší navigaci s vědomím, že dnešní návštěvník čerpá informace především na sociálních sítích, zatímco web vnímá jako úplný zdroj informací, které vyžaduje v co nejkratším času.
3D varianta loga
2D varianta loga
Alternativní logo